.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نائب رئیس شورای نظارت بر صداوسیما به نامه ضرغامی
شجاعي: حق انتخاب مجری با صداوسیماست نه دولت
شمال نيوز: نائب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صداو سیما گفت: نامه رئیس رسانه ملی به این شورا در مورد اختیارات انتخاب مجری در برنامه‌های تلویزیونی، در جلسه روز شنبه این شورا بررسی می‌شود.

به گزارش شمال نيوز، رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: نامه اخیر رئیس سازمان صدا و سیما به شورای نظارت بر عملکرد این سازمان مبنی بر استقلال رسانه ملی در انتخاب مجری برنامه‌هایی که روسای قوا در آن حضور دارند، در اولین جلسه این شورا بررسی می‌شود.

وی افزود: اولین جلسه شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما در روز شنبه هفته آینده تشکیل می‌شود که قصد داریم در این جلسه موضوع انتخاب مجری از سوی رئیس‌جمهور را پیرو نامه آقای ضرغامی بررسی کنیم.

نائب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما با انتقاد از صداوسیما به دلیل به کار نگرفتن مجریان تخصصی و حرفه‌ای در گفت‌وگوی زنده شب گذشته رئیس جمهور با مردم، گفت: رسانه ملی و به خصوص سیما مجریان توانمند، متخصص و حرفه‌ای در حوزه کاری‌شان دارند که بنده معتقدم در گفت‌وگوی زنده رئیس جمهور با مردم می‌بایست از آنها استفاده می‌شد، اما شاهد بودیم که آقای روحانی‌نژاد و خانم پوریامین اجرای این برنامه را برعهده داشتند.

شجاعی‌کیاسری تاکید کرد: آقای روحانی‌نژاد گزارش‌گر صدا و سیما و خانم پوریامین نیز مجری برنامه‌های خانوادگی و اجتماعی در رسانه ملی است که می‌بایست صدا و سیما از مجریان حرفه‌ای و تخصصی آن استفاده می‌کرد اما متاسفانه این‌گونه نبود.

وی با بیان اینکه حق انتخاب مجری در برنامه‌های گفت‌وگو محور روسای قوا با رسانه ملی است، خاطرنشان کرد: هیچ کدام از روسای قوا برای گفت‌وگوهای زنده با مردم نمی‌توانند در انتخاب مجری برنامه دخل و تصرفی داشته باشند، بلکه این حق قانونی و اختیار رسانه ملی است. البته رسانه ملی نیز باید در انتخاب مجریان به تخصص و حرفه آنها توجه بیشتری داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 بهمن 1392
نه اینکه مجری اقای احمدی نِاد خیلی حرفه ای و تخصصی سوال میکرد . مرتضی حیدری از قبل سوالهای معلوم رو با جواب مشخص از احمدی نِاد می پرسید تازه نمی تونست جواب بده .
علا 16 بهمن 1392
اگه حق انتخاب با صدا و سيما است چرا درجلسه شنبه مطرح مي كنيد و اگه تصميم نگرفتين چرا اظهار نظر ميكنيد
نا شناس 16 بهمن 1392
آقای دکتر شجاعی امیدوارم همیشه موفق باشید
خواهشی دارم که در زمینه دانشگاه آزاد هم توجه بیشتری بکنید دانشگاهی که فقط یک استاد دکتر در رشته مهندسی نرم افزار دارد با چه معیاری در کارشناسی ارشد دانشجو می گیرد و همه استادهای دیگر آن دانشجوی دکترا هستند خواهش می کنم بعنوان نماینده ملت این موضوع را پیگیری کنید از آقای قلی پور هم خواهش می کنیم بیشتر توجه کنند مگر شهریه ای که ما می دهیم از جاهایدیگر کمتر است؟
ممنونم
نا شناس 17 بهمن 1392
دوره بعد انتخابات مجلس ديدن داره
نا شناس 17 بهمن 1392
با توجه به مسئولیت شجاعی بعنوان نائب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صداو سیما ، اگر شجاعی اینها را نگوید پس کی بگوید؟
نا شناس 17 بهمن 1392
نمایندگان... به جای رفع مشکلات شهر به چه چیزهای می اندیشند ..
اصغر 17 بهمن 1392
مجلس دهم - شجاعی نماینده از تهران و عبوری نماینده از ساری
نا شناس 17 بهمن 1392
رویاپردازی شما دوست عزیز در مورد جایگاه شجاعی و دامادی در مجلس دهم هم در نوع خودش جالبه
حسین 17 بهمن 1392
هادی ابراهیمی نماینده مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود.
نا شناس 17 بهمن 1392
خیلی چیزها دست دولت است که نمایندگان دخالت می کنند از جمله عزل و نصب های دولتی .شما در دوران احمدی نژاد تمام مدیران را از نزدیکانتان گذاشته اید همین در فنی و حرفه ای استان نمونه اش که دخالت شما چه بر سر استان آورده است.به عنوان نماینده باید پاسخ دهید که چه بلایی سر فنی و حرفه ای آوردید.روابط عمومی فنی و حرفه ای که پاسخگو نیست حداقل شما باید پاسخ دهید که با انتصاب فامیل های در جه یک تان در این اداره کل چقدر به اشتغال جوانان ضربه زدید و بهترین مدیران آموزشی را خانه نشین کردید.البته اگر آقای رمدانی این کامنت ها را بزند.
نا شناس 17 بهمن 1392
در دوره احمدی نژاد چرا برعهذه خود رئیس جمهور بود؟؟؟
نا شناس 17 بهمن 1392
آقای نماینده لطفا شما هم در حوزه انتصابات دخالت نکیند شما که معتقدید رئیس جمهور حق انتخاب حتی یک مجری را ندارد
شهاب 17 بهمن 1392
البته در دولت سبد کالا که البته باسواد نیز هست همه چیز فرق میکند
نا شناس 17 بهمن 1392
دکتر!!! زمان احمدی نژاد کسی جرات دخالت نداشت تا از انتخاب مجریان با تخصص و حرفه آنها حرفی بزند!!! حدا را شکر کنید که دکتر روحانی به شما ها جرات داد تا اظهار نظر کارشناسی فرمائید!!!
نا شناس 17 بهمن 1392
تذکر بجا و تخصصی بود و باید هم اینگونه باشد متاسفانه آقای ضرغامی بدلیل نداشتن ثبات تصمیم گیری درست و شایسته ، رسانه ملی را محل آزمون و خطای عده ای غیرمتخصص و ناآگاه به کارکرد این جایگاه عظیم ارتباطی کرده است وقتی که آقای ضرغامی و تیم ضعیف غیرمتخصصش ، تیشه به ریشه ی کارشناسان و افراد متخصص و دارای پیشینه انقلابی و مذهبی و عملکرد فنی و حرفه ای قابل قبول زدند باید امروز شاهد چنین رفتارهای غیرمسئولانه و فاقد ارزشهای رسانه شناختی باشیم آقای دکتر شجاعی عزیز ، شما که جایگاه و توانمندی و تاثیرگذاری صداوسیما را خوب میشناسید و برآن تسلط دارید در مقام ناظر براین رسانه ملی از سوی قوه مقننه انتظار داریم اقدامی شایسته و در شان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران عزیزمان معمول فرمایید تا در دنیای پرسرعت امروز تکنولوژی و توسعه بی حد و حصر دنیای مجازی و شبکه های اطلاع رسانی و سرگرمی ، توان جایگزینی و مقابله و اعتماد عمومی را هم داشته باشیم این رسانه عظیم نیازمند یک خانه تکانی جدی است تا در شان نظام و انقلاب به تکلیف خویش عمل کند .
نا شناس 17 بهمن 1392
بالاخره از شجاعی هم خبری شنیدیم
نا شناس 17 بهمن 1392
آقای شجاعی عزیز همه مشکل مملکت حل شده فقط انتخاب مجری مونده که باید تعیین تکلیف شود!!!
نا شناس 17 بهمن 1392
شجایی ساری پیش کشش تهران نمی خواهد رای بیاره ههههههههههه
امامی 17 بهمن 1392
زارعی و عبوری امید شهر ساری
نا شناس 17 بهمن 1392
برای سلامتی حاج منصورعلی زارعی فرماندار سابق که 6 ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت دعا کنید. تو رو خدا تایید کنید.
نا شناس 17 بهمن 1392
شجایی شما که این دوره با سلام و صلوات به مجلس راه یافتید حال می خواهید برید نماینده مردم تهران بشی
نا شناس 17 بهمن 1392
دیگه دوره شما تموم شده
نا شناس 17 بهمن 1392
چند وقت از عمر دولت گذشته؟؟؟دولت قبل با ورشکست کردن کشور و مردم هم از طرف نمایندگان و هم از سوی صدا و سیمای ضرغامی تقدیر نامه گرفت؟؟؟دولتی که اختلاسهایی تاریخی و فسادهایی وحشتناک داشت از کارت هدیه بگیر تا ورشکست شدن بیمه ایران تا 3000 میلیارد پول بیت المال تا گردشگری و شورای ایرانیان تا بابک زنجانی و میلیارد میلیارد پول نفت !!! بعد تقدیر هم از اقایان کردند و حالا دنبال چالش هستند؟؟؟ از دولتی که پول ندارد و آمار ها !!اینها در کجای دنیا اتفاق می افتد ؟؟؟
نا شناس 17 بهمن 1392
زمان احمدی نژاد کجا بودی آقای شجاعی
نا شناس 18 بهمن 1392
رمدانی معامله گر و سانسورچی .مجریان تلویزونی مثل شما هستند گزینشگر خبر چرا انتقادات را در مورد شجاعی نمی زنید.آقای شجاعی حق انتصابات در دولت دارد ولی ریس دولت حق انتخاب مجری ندارد.آقای شجاعی شما همون دخالت ات در فنی و حرفه ای برای یک عمر پاسخگویی ات بسه
بهنام فقیه جویباری 18 بهمن 1392
کارتون عالیه . این حواشی درست شده خودتونه برای از بین بردن انتقادات سبد کالا نیاز بود با ایجاد یه حاشیه دیگه ذهن ها رو به سمت دیگه منحرف کنن . . .
(بهنام فقیه جویباری)
نا شناس 18 بهمن 1392
مجلس دهم - شجاعی خانه نشین درساری - عبوری برگشت به صدا سیما
یک قاضی 18 بهمن 1392
جناب دکتر رمضا شجاعی ، بهتره بگذارید تا دولت با آرامش بیشتر به احوالات مردم رسیدگی کند . بارها به شما تذکر دادیم لیکن گوش ندادید . لطفا کمی تامل و شکیبایی بیشتر از خود نشان دهید . انشاء الله دولت را همراهی کنید تا مردم آرامش داشته باشند .
نا شناس 18 بهمن 1392
ما مشكلمان اين است كه دنبال افراد هستيم اقاي شجاعي تفكري را نمايندگي ميكند كه در ٨سال اخير سكان اجرايي را مديريت ميگرد اگر نقدي هست كه هست تفگر است كه بايد رويش بحث كرد
نا شناس 18 بهمن 1392
شجاعی عزیز این را بدان که در حال حاضر شما و آقای مقیمی و یوسفیان ملا و نیاز آذر بهترین هستید من بعنوان دانشجوی دانشگاه بابلسر عملکرد شما را رصد می کنم هر سه بزرگوار بسیار توانایی دارید اما نمایندگان دیگ که عزیز ما هستند باید از منطقه گرایی پرهیز کنند و ضمن در نظر گرفتن ملاحظات اسلامی ملی فکر کنند
نا شناس 18 بهمن 1392
میگیم چرا اینجوریه، میگن چرا دوران احمدی نژاد اونجوری بوده. حاجی؛ احمدی نژاد کجا و روحانی کجا!!!! ... از اینا که بگذریم میرسیم به اینکه خدا در و تخته رو با هم جور کرده دیگه. دولت = در ؛ صدا و سیما = تخته ؛ مجری صدا و سیما = میخ اتصال در و تخته به هر قیمتی ؛ جناب نماینده = نجار.
نا شناس 18 بهمن 1392
سلام بر همه دوستان
عزیزانی که آقای شجاعی را (حتما از یک جای بخصوصی فرمان می گیرند)از باب عزل و نصب انتقاد می کنند بفرمایند آیا بعنوان مثال مدیرکل فنی و حرفه ای چه ایرادی دارد تحصیلکرده نیست که هست آنهم در دانشگاه معتبر کشور حد اقل برمائید مثلا ناتوان در اداره آن سازمان است که من گواهی می دهم که بسیار توانا است مگر استاندار و سایر افراد که به این مسئولیت می رسند باید همه افراد استان تصدیق کنند؟ من تا آنجا که اطلاع دارم ایشان هم یک شخصیت معتدل هستند و هم بسیار متدین و مذهبی و دست پاک ما بمدت ففت سال در یک مدره درس می خواندیم (راهنمایی و ابتدایی)
به نظر من شما دارید هم گناه خودتون رو زیاد می کنید و هم اینکه با هم همه هیچوت شهرمان و استانمان و کشورمان درست نمی شود
گیریم که شما کاری کردید که آقای شجاعی نماینده نشد و یک تازه وارد را به مجلس رساندید آیا کار بزرگی برای شهر کردید؟
نصیحت من به بزرگان شهر اینست که بنشینند افراد لایق را حمایت کنند و در مجلس ما یک کرسی ملی داشته باشیم به نظر من اکنون آقای شجاعی و آقای یوسف نژاد نمایندگان ملی و تمام عیار هستند جناح و گروه را کنار بگذاریم و این دو نفر که همه پارامترهای نمایندگی را دارند را به مجلس برسانند
باتشکر
نا شناس 18 بهمن 1392
بدون عبوری شهر هیچ سو و روشنایی ندارد ضمن تشکر از آقای عبوری از همه دوستان می خواهم عبوری را یکصدا تشویق کنند به خدا عاشقشیم شهرمون تازه داره شکل شهر رو می گیره
نا شناس 18 بهمن 1392
شجاعی بسیار توانمند است ترا بخدا شجاعی را علمی و منصفانه نقد کنید شجاعی به اندازه یک رئیس مجلس می ارزد خدا گواهه که من بدون غرض این حرفو می زنم نیروهای خوب را اگر مردم حمایت کنند ضرر نخواهند کرد چون ایشون می تواند در بالاترین مرحله مدیریت نیز قرار بگیرد بنا بر این ما باید از ایشان حمایت کنیم تا برای استان ما آورده داشته باشد
نا شناس 18 بهمن 1392
یک ایران و یک عبوری و یک سبد تشکر از ایشان
آقای عبوری ممنون از زحمات شبانه روزی جنابعالی
از ته قلبم برایت دعا می کنم آفرین بر همت والایت ای محبوب ساری
نا شناس 18 بهمن 1392
چون هدف رییس جمهور دادن گزارش به مردم بود پس حق انتخاب مجری رو داره اما اگه صدا و سیما بخواد با رییس جمهور مصاحبه چالشی داشته باشه اونوقت حق با صدا وسیماست که مجری رو انتخاب کنه فقط یه سوال از آقای ضرغامی دارم ایشون که دست به نوشتن نامه اش خوبه چرا در 8 سال گذشته از این نامه ها نمینوشت
سید سروش ساداتی جمالی 18 بهمن 1392
با عرض سلام و ادب و احترام به همه هم استانی ها و همشهریان فهیم و سرور عزیزم حاج عباس رمدانی
دوستان من ما چه میکنیم؟من قصد حمایت از فرد یا گروه خاصی ندارم زیرا معتقدم هر شخصیتی با هر گرایش سیاسی که در چهار چوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل گام بر میدارد قابل احترام است.در ابتدا از خدای بزرگ خواهانم هر چه زودتر لباس عافیت را بر بدن همه بیماران و همچنین سردار پاک و خوب شهرمان جناب اقای حاج محسن زارعی بپوشاند.
عزیزان من اقایان شجاعی و دامادی با رای همین مردم ساری و میاندرود به عنوان نماینده همه ما در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده اند بهتر است اگر انتقادی هم هست به خودشان و یا دوستان نزدیکشان بگوییم نه این که در رسانه با تمسخر با این عزیزان برخورد کنیم اگر هم نا رضایتی شدید هست خب در انتخابات بعدی می توانید در صورت صلاحدید نظرتان را عوض کنید پس بهترین کار در حال حاضر حمایت از نمایندگان شهرمان میباشد نه تخریب انان.
همشهریان محترم اگر هدف همه ما واقعا ابادانی شهرمان هست باید تدبیری کنیم تا در شهرمان اشتی ملی و وحدت کامل ایجاد کنیم مگر ما کم ظرفیت داریم؟اگر همه عزیزان با هم متحد گردند باور کنید وضع شهرمان خیلی بهتر میشود.مسئولان نیز باید بدانند و اگاه باشند هم اکنون که وضع زندگی اکثریت جامعه و اشتغال جوانان انان در وضعیت بحران قرار دارد به جای دعواهای سیاسی که هیچ سودی برای شهروندان ندارد تفکری کنند و این بحران را هدایت کنند.
در پایان از همه عزیزان اقایان دامادی شجاعی یوسف نژاد زارعی عبوری واحدی روحی و .....عاجزانه خواهشمندم با اتحادی کم نظیر سعی بر ان داشته باشند رضایت کامل و بهداشت روانی کامل بر جامعه حاکم شود.
خدایا چنان کن سر انجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
سید سروش ساداتی جمالی
نا شناس 18 بهمن 1392
آقای شجاعی فی الحال یکی از بهترین نماینده های مازندران است قدرت لابی و اینکاره است بنابر این من به شخصه از عملکرد ایشون راضی هستم البته آقای دامادی را هم رد نمی کنم ولی بین ایشان و آقای شجاعی یک فرق بنام مدیریت و تجربه قائل هستم هر دو نماینده همه مردم هستند بنا براین درست نیست که یکی را بکوبیم و دیگری را ستایش کنیم
اذعان دارم اگر نماینده های مثل شجاعی -قاسم زاده -نریمان - یوسف نژاد -یوسفیان ملا - محسنی - مقیمی - نعمت زاده - نماینده قبلی تنکابن که اسمش را فراموش کردم و نیاز آذر ای کاش نماینده استانی بودند و نام ناصحی را می آوردم ( اما دلم می خواهد عبوری را هم در میان بهترینها بیاورم که می ترسم با این کار من خودشان مکدر شوند ولی او بی شک بهترین است)
اسامی بالا همه قوی هستند و اگر این افراد باشند سهم استان مازندران در شاکله مدیریتی و نظارتی بسیار بالا خواهد رفت
یاران زارعی 18 بهمن 1392
آنان که رگ را بستند تا ریشه را بخشکانند بدانند؟.
به یاری حضرت ولی عصر عج خون سرباز پاک و خدمتگذارش در شریان ها جریان دارد.
یاران زارعی
مهدوی جمنانی 18 بهمن 1392
جناب آقای دکتر شجاعی نماینده فرهیخته ی مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، سلام علیکم ، با تشکر و تقدیر از مواضع همواره شفاف و اندیشه محور جنابعالی که سخن از دل نخبگان و عاشقان به نظام و ولایت میفرمایید ان شاءالله با تلاش و همت و همیت نمایندگانی چون شما که در کنار اشراف بر مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی ، تجارب و دانش موسعی در حوزه فرهنگ و خصوصا رسانه هم در کارنامه خدمتگزاری خود دارید ، چاره ای به حال نزار و مایوس کننده رسانه ملی نیز بیاندیشید چرا که رسانه امروز به جایی رسیده که ضمن نظرگاه جناحی و یکسونگری و جانبدارانه ، به لحاظ تکنیکی ، محتوایی و حفاظت از ارزشها هم رو به افول است و آقایان فکر میکنند که توسعه کمی و راه اندازی شبکه های متعدد مشکل جامعه ما میباشد بخدا این رسانه برخی ایام برنامه هایی را پخش می کنند که حتی بدترازبرنامه های رسانه های غربی و لوس آنجلسی است حال تبلیغات و اگهی های بازرگانی به جای خود . جنا دکتر از شما بیش از دیگران انتظار اصلاح و پیگیری سامان بخش رسانه ملی را داریم که این طوری تیشه به ریشه اخلاقیات و ارزشها و آداب اجتماعی و رفتار جامعه می زند ، البته شما این مسایل و تغییرات رفتاری ناشی از رسانه را خوب می دانید و بر آن تسلط دارید ، لذا تا دیر نشده رسانه ملی را نجات دهید . با آرزوی بهروزی و پیروزی روزافزون جنابعالی و همه ی دلباختگان به نظام و انقلاب ؛ م . م . جمنانی
مهدوی جمنانی 18 بهمن 1392
با سلام و احترام به همه ی آرا و نظرات و تشکر از سایت وزین شمال نیوز که این فرصت بلند تبادل افکار را ایجاد کرده که بطور حتم موجب رشد و تعالی استان عزیزمان است لازم میدانم در مسیر صحیح این فرصت به زعم خویش یادآور گردد که از عمده دلایل عقب ماندگی این استان سرشار از موهبت الهی همین طرز تفکر و خود زنی ها است ، اگر به استقلال قوا بر طیق قانون اساسی اعتماد کردیم نباید اینگونه سخن گفت که مسئولین را نمایندگان مجلس انتخاب کنند وظیفه و تکلیف نمایندگان محترم مجلس ، قانون گذاری است و نباید خود ناقص قانون باشند و به قانون اساسی مترقی نظام مقدسمان بی احترامی کنند ضمن اینکه بنده وقتی حضور جناب دکتر شجاعی را در بسیاری از تصمیمات ملی مشاهده میکنم حقیقتا افتخار میکنم که این نماینده به چه میزان پیشرفت داشته و از چه سطحی برخوردار شده که برای بسیاری از امورات کشوری ، رسانه ای و حتی دیپلماسی بین المللی نیز کارکرد دارد شما به جای مباهات به این رشد افراد خودی و هم ولایتی مان ، متاسفانه به سیاسی کاری و حذف و نادیده گرفتن واقعیت روی میآورید ، خدا را شاهد میگرم اگر تنها چند نفر از ما در سطح آقای شجاعی برای شهر و دیارمان دل بسوزانیم و پیگیر و سخت کوش و خستگی ناپذیر باشیم ، ساری در درجه نخست و سپس استان عزیز محروم و مغموم مان به پیشرفت و آبادانی خواهد رسید ، بیایید به جای ندیدن و کتمان خدمت و تلاش دیگران ، قدرشناس و فرصت ساز و تشویق کننده باشیم . م . م . ج .
عرشيا 19 بهمن 1392
با سلام (حكايت اينه كه برم منزل كسي بگم فلان كس برام چايي بياره ويا ...)
خواستم مطلبي به برخي كامنت گذاران بگويم :
مطلب فوق كاملا تخصصي است در تمامي جهان مثلا دربرنامه علمي ازاساتيدصاحب نظر دربرنامه پزشكي متخصص همان رشته درسياست هم همينه يا فرد تجربه كار راداره يا متخصصه
رييس جمهورمحترم باحضوردررسانه نبايد مجري راخودش انتخاب كنه چرا كه روح گزارشگري ورسالت خبرنگاري وپاسخگو بودن به مردم چي ميشود؟؟!!!1
درگزارش بايد وبايد فردي سوالات مدنظرمردم بيان كنه مجري آنقدرتاييد ميكرد چندمرحله سرش به ميزبرخوردكرد والان توكما ست
امتاسفانه برخي كامنت گذاران منتسب به برخي ها مغرضانه كامنت ميذارند دكترشجاعي كاملا علمي تخصصي صحبت كرد وبعنوان ناظر هم جايگاه حقوقي وقانوني دارد .
علی 19 بهمن 1392
اقای دکتر شجاعی نماینده وزین هست کسانی که انتقاد می کنند حرف های انان تکراری است حرف جدیدی از انان نشنیدیم
متین 19 بهمن 1392
مجلس دهم.یوسف نژاد.عبوری
نا شناس 19 بهمن 1392
میون این همه نظرات می خوام عرض کنم عبوری یک ابر مرد به معنای واقعی است
ساروی 18 بهمن 1392
اقای شجاعی انتخاب مجری در صدا و سیماهمانند انتخاب مدیران استان مازندران نیست که با نظر شخص شما انجام شود. و اشناییان را بر مسند بنشانید
عباسی از سورک 18 بهمن 1392
قلب زارعی در دل ما میتپد .ورگهای قلب ما به قلب زارعی وخط زارعی پیوند دارد .به امید سلامتی کامل زارعی با دعای خیر شما مردان بزرگ.به امید اینکه اقای رمدانی ریاست سایت این خبر را انعکاس دهد.یاران زارعی در میاندرود
نا شناس 19 بهمن 1392
جناب نماینده عزیز انتخاب فرماندار مدیران کل و........ هم کار دولت و دولتیها هست پس چرا شما دست از سر استانداری و دولت برنمیدارید و می خواهید هر طوری شده نماینده خودتان سر کار بیاید.
مهدوی جمنانی 20 بهمن 1392
با سلام و احترام به همه ی آرا و نظرات و تشکر از سایت وزین شمال نیوز که این فرصت بلند تبادل افکار را ایجاد کرده که بطور حتم موجب رشد و تعالی استان عزیزمان است لازم میدانم در مسیر صحیح این فرصت به زعم خویش یادآور گردد که از عمده دلایل عقب ماندگی این استان سرشار از موهبت الهی همین طرز تفکر و خود زنی ها است ، اگر به استقلال قوا بر طیق قانون اساسی اعتماد کردیم نباید اینگونه سخن گفت که مسئولین را نمایندگان مجلس انتخاب کنند وظیفه و تکلیف نمایندگان محترم مجلس ، قانون گذاری است و نباید خود ناقص قانون باشند و به قانون اساسی مترقی نظام مقدسمان بی احترامی کنند ضمن اینکه بنده وقتی حضور جناب دکتر شجاعی را در بسیاری از تصمیمات ملی مشاهده میکنم حقیقتا افتخار میکنم که این نماینده به چه میزان پیشرفت داشته و از چه سطحی برخوردار شده که برای بسیاری از امورات کشوری ، رسانه ای و حتی دیپلماسی بین المللی نیز کارکرد دارد شما به جای مباهات به این رشد افراد خودی و هم ولایتی مان ، متاسفانه به سیاسی کاری و حذف و نادیده گرفتن واقعیت روی میآورید ، خدا را شاهد میگرم اگر تنها چند نفر از ما در سطح آقای شجاعی برای شهر و دیارمان دل بسوزانیم و پیگیر و سخت کوش و خستگی ناپذیر باشیم ، ساری در درجه نخست و سپس استان عزیز محروم و مغموم مان به پیشرفت و آبادانی خواهد رسید ، بیایید به جای ندیدن و کتمان خدمت و تلاش دیگران ، قدرشناس و فرصت ساز و تشویق کننده باشیم . م . م . ج .
نا شناس 20 بهمن 1392
فعلا که حیات خلوت سیاسی آقای ضرغامی و تیم غیرمتخصصش است ضمن اینکه آقایان بالا یه کمی به حقیقت و صداقت مطلب بنویسند درسته که مردم شمارا از صحنه سیاسی و اجرایی کشور بدلیل عملکرد قهقرایی که داشتید حذف کردند هشت سال بر دوش این مردم سوار بودید و مال اندوزی کردید کی اشتهای سیری ناپذیر شما از بیت المال مسلمین کوتاه میشود .
نا شناس 20 بهمن 1392
من از آقای شجاعی ممنونم که مثل یه از نماینده ها نسبت به چیزایی که میشنوه بی تفاوت نیست، من قائمشهری هستم بدون اینکه ایشونو بشناسم برای مشکلی که برام پیش اومده بود به دفتر ایشون مراجعه کردم ایشون برای حل مشکلم تلفنی تماس گرفتند و نامه ای رو هم به من دادند که باعث شد مشکلم حل بشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.